عصر رایان  شبکه

عصر رایان شبکه

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.
عصر رایان  شبکه

عصر رایان شبکه

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.

دوره CCNA چیست

سیسکو برای افرادی که از تجهیزات آن استفاده میکنند دوره های آموزشی را ارائه میدهد. در این دوره های آموزشی اولین مرحله آموزش CCNA  است که در حقیقت پیشنیاز دوره های آموزشی سیسکو و اولین قدم در ورود به دنیای شبکه به صورت حرفه ایی است و علاقه مندان به رشته IT  باید حتما از این مرحله شروع کنند.

این دوره زمینه باعث آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم اصلی مربوط به شبکه یعنی نصب، پیکربندی و عملیاتی  سازی روترها و سوئیچ ها را میشود.

 


بیشتر بخوانید: دوره سیسکو


فرصت شغلی در آینده

با رشد روز افزون تکنولوژی بسیاری از شرکت ها امور خور را از طریق شبکه انجام میدهند و این کار فرصت شغلی مناسبی را برای افرادی ک دارای مدارک معتبر سیسکو هستند به وجود می آورد. فردی که مدرک CCNA را اخذ می کند این اطمینان خاطر را به کارفرما می دهد که این فرد نه تنها می تواند امور مربوط به نصب، مدیریت و اجرای عملیات مربوط به شبکه را انجام دهد، بلکه ایمنی شبکه و انجام امور مربوط به عیب یابی و ارتقای شبکه نیز از جمله دیگر توانایی های اوست.

 

کسب مدارک CCNA

در زیرمجموعه CCNA می‌توانید در دوره‌های زیر شرکت کرده و این مدارک را پس از موفقیت در آزمون‌های مربوط به دست آورید.

CCNA Cloud

CCNA Collaboration

CCNA Cyber Ops

CCNA Data Center

CCNA Industrial

CCNA Routing and Switching

CCNA Security

CCNA Service Provider

CCNA Wireless


آموزشگاه عصررایان شبکه برگزار کننده دوره های CCNA  به صورت آنلاین و حضوری این امکان را برای علاقه مندان فراهم کرده که در هر موقعیت مکانی که باشند این دوره را فرا بگیرند.برای اطلاع از نحوه ی برگزاری این دوره ها به سایت موسسه عصررایان شبکه کلیک کنید.

 

روال استاندارد کسب مدارک دوره های سیسکو به این ترتیب است که: ابتدا با داشتن دانشی در حد Network+ می توانید در دوره CCNAشرکت کنید  و در صورت قبول شدن  مدرک آن به نام شما تعلق خواهد گرفت.

معمولا علاقه مندان پس از گذراندن دور های  آموزش CCNA دوره های آموزشی CCNP را انتخاب نموده و می گذرانند و در انتها به مطالعهCCIE می پردازند و مارک آنرا کسب می کنند.


اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سایت آموزشگاه عصر رایان  شبکه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.